Enotni priključki na električno omrežje |
![]() |
![]() |
![]() |
Novice - Ostale novice | |||
Petek, 03 September 2010 14:04 | |||
Evropski izdelovalci avtomobilov so dosegli dogovor o poenotenju tehničnih značilnosti priključkov električnih vozil na električno omrežje. Odločitev o standardizaciji priključkov na avtomobilih z električnim pogonom, povezovalnih električnih kablih in polnilnih mestih je zelo pomembna, vendar je glede na trenutno število električnih vozil in predviden razvoj trga v prihodnosti predvsem dolgoročnega pomena. Analitiki predvidevajo, da se bo trg električnih vozil začel hitreje razvijati že prihodnje leto, ko bodo naprodaj prvi velikoserijski modeli različnih proizvajalcev. Toda vsaj do leta 2025 ne pričakujejo, da bi tržni delež vozil z električnim pogonom presegel deset odstotkov celotnega trga osebnih vozil. Po črnem scenariju do leta 2025 le trije odstotki električnih vozil Poenotenje standardov zagotavlja mobilnost izdelkov in uporabnikov Po besedah generalnega sekretarja ACEA-ja, evropskega združenja izdelovalcev avtomobilov, so se s pravočasnim poenotenjem standardov želeli izogniti položaju, ki vlada pri številnih drugih električnih napravah, za katere morajo uporabniki s seboj na pot tovoriti različne napajalnike in priključne kable. Pri električnih avtomobilih ne glede na posamezno znamko teh težav očitno ne bo in baterije bo mogoče brez posebnih težav in dodatnih kablov ali adapterjev napolniti na vseh koncih Evrope. Ker so pri sprejemu standardov sodelovali tudi predstavniki japonskih in južnokorejskih izdelovalcev, pa bodo od vsega začetka z evropskimi standardi verjetno kompatibilni tudi njihovi izdelki. Trije razredi vozil z električnim pogonom glede na tehnologijo Standardizacija pa bo veljala za tri tehnološke razrede vozil, ki jih je mogoče polniti tudi iz električnega omrežja. BEV (battery electric vehicles) so vozila, ki imajo za vir energije le električno baterijo. EREV (extended-range electric vehicles) so vozila, ki uporabljajo baterijo za glavni vir energije pri normalni dnevni uporabi, imajo pa tudi klasični motor z notranjim izgorevanjem, ki po potrebi skrbi za polnjenje baterije in poveča doseg brez zunanjega polnjenja iz omrežja. PHEV (plug-in hybrid electric vehicles) pa so vozila, pri katerih je baterija glavni vir energije za pogon elektromotorja, ko se baterija izprazni, pa pogon vozila prevzame klasični motor. Poenotenje standardov za priključitev na električno omrežje bo pomembno predvsem za javna polnilna mesta. Foto: Ford
Od leta 2017 takšnih razlik med priključki ne bo več smelo biti. Foto: Toyota/Ford
V Strasbourgu in okolici je že približno 30 preizkusnih polnilnih mest. Za polnjenje, ki traja uro in pol, je treba odšteti 40 centov. Foto: Toyota
Za lastnike električnih vozil bo seveda najbolj preprosto in varno polnjenje baterij z elektriko v domači garaži. Foto: Toyota
vir: rtvslo.si
|
Trač
- MiChO : MIS - TER - BA - BY !!! :P
- Sodišinčar : Kak ste?
- MiChO : Vse najboukše za dan mladosti!
- MiChO : te napovedovali?
- LAjCi : ka pa jasnovidec za ravensko?
- MiChO : fčasi
- MiChO : :)
- MiChO : u jebem ti
- KURSK : ka se čaka?
- KURSK : nega parov
Samo registrirani uporabniki lahko pošiljajo sporočila